duminică, 1 februarie 2009

of , oare cum poti rezista la asa ceva ?

azi , citind cate ceva pe net , am ajuns pe o pagina DC , era scrisa pentru Emma , fetita din Timisoara , bolnava foarte rau ... si citind ce a scris mama ei , care e o luptatoare , am inceput sa plang ... nu ma puteam opri... Doamne , cum poti rezista la asa ceva ? Ma rog neincetat sa nu-mi fie dat vreodata asa ceva , sa simt asta cu fetele mele ... io ma panichez una-doua , is gata , ma termina orice febra , si fac febra des-40- ca nu ne jucam ...
ma rog pentru cele doua fete , Emma si Aida , sa le dea Dumnezeu putere , sa treaca peste ce e mai rau ... Am inteles ca Aida are un bb in burtica , sa dea Dumnezeu sa fie sanatos , sa se nasca si sa le insenineze viata ... nu stiu ce as putea scrie , dar e dureros ... sa nu poti face nimic ,am citit ca doctorii au trimis-o cu fetita acasa , ca nu-i mai pot face nimic ... Doamne ... Emma , ma rog pentru tine ... sa-ti usureze Dumnezeu suferinta ...

Niciun comentariu: