marți, 1 septembrie 2009

septembrie

E inceputul toamnei . Deja incepe sa fie mai frig , seara si dimineata e rece bine . Ziua e frumos , azi chiar a fost vreme super .
Am pus sa fac bulion , ce-o sa iasa ... vom vedea , sper ceva bun , ca vreau sa fac si zacusca , de vinete ...
Fetele au crescut , le-a mers bine in vara asta , teo a fost doar o data bolnava , cu amigdalele inflamate , Antonia a avut ceva probleme cu burtica dupa ce am fost la o nunta , dar acum sunt ok ... Asteptam scoala , gradinita .
Teodora a avut operatia de polipi , a decurs totul ok , multumim lui Dumnezeu si celor doua doctorite care s-au ocupat de ea . Eu am avut ceva emotii , ma gandeam doar sa ne ajute Dumnezeu sa decurga totul bine , sa fie alaturi de noi si in sala de operatie . Stiu , operatia asta e cea mai simpla din sfera orl-ului , dar ... io tot am avut emotii ... doar e copilul meu , si totul e mai greu cand e vorba de al tau .
Am fost si in concediu ... Doamne , cat l-am asteptat ... a fost bine , ne-am relaxat putin , ne-am si distrat ...
O sa pun ceva poze ...

Niciun comentariu: